View Single Post
  #18  
Old 08-21-2019, 09:36 AM
kong1king kong1king is offline
New Shutter User
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 0
Thanks: 0
Thanked 0 Times in 0 Posts
Country:
Quote:
Originally Posted by cyclebin10 View Post
Aku pun dulu macam ni la. Bila tanya kenapa tak lepas diorg kata rekod ccris x memuaskan. Pastu gi pinjam bank lain pun lebih kurang. Memang x de kompromi. Last - last aku pinjam kat yayasan ihsan rakyat sebab member aku ajen dia.
Bank memang macam tu, sebab bank pun takut nak bagi pinjam incase kita ada rekod buruk, thats why yayasan senang je lepas, approve pun x makan masa sampai berbulan2
Reply With Quote